Re: tani notebook, moze ACER ?

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 12:10:24 MET DST

3 sztuki
Acer Aspire 3024WLMi

i jeden (to ten kumpla)
Acer Aspire 3023WLMi

i nie zmyslam, ani bajek nie opowiadam.
To byly laptopy przez pewien czas mojej dziewczyny. Skusila mnie relacja
cena / wydajnosc, i w miare ladny wyglad.
Byly nowe. Pierwsza sztuka z bad pixelami. od razu zamienilismy na inny.
Druga sztuka niby ok, wzieta do domu - instalacja OS i pozniej cyrki z
restartami i zwisami.
od razu zwrot do sklepu.
3 sztuka podobnie jak w 2. + gdy poziom naladowanai baterii zm niejszyl sie
do ok 20% czeste / bardzo czeste restarty. Na zasilaniu tylko zwis od czasu
do czasu.