Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 13:09:11 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Polecam: http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-07&id=384
> Opisałem tam dlaczego uważam reinstalacje za bezsens i
> zajęcie tylko dla osób mających zbyt dużo czasu i zbyt
> mało chęci do nauki.
nie zgadzam sie z tym stwierdzeniem w przypadku, gdy dochodzi do wymiany
sprzetu
Niestety drivery np VIA nie odinstalowywuja sie w pelni.
Dodatkowo rejestr sie zapelnia, czesc programow sie nie odinstalowywuje,
nie wspominajac o katalogu windowsa, z ktorego robi sie jeden wielki
smietnik
Sam do niedawna mialem w2k bodajze 4 letni wiec wiem co pisze
reinstalacja o dziwo nie byla taka bolesna - mialem kopie calosci w
podkatalogu.
Najbardziej bolesne sa instalatory windy - przegranie plytki 650MB to
kilka minut - tyle powinna trwac instalacja + ew. czas formatowania
dysku. No ale powazny system musi sie dlugo instalowac ... :D
Marx