Re: Dziwne objawy po podkręcaniu - co może być przyczyną???

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 11:00:48 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2006 10:07:03 +0200, Tomasz Pókała napisał(a):

> Moja płyta ma single-BIOS, a kość mam Winbond W49F002 na podstawce PLCC32,
> wiem, że NTG, ale z
> http://boss.iele.polsl.gliwice.pl/pdf/Winbond/w49f002,p,t.pdf tego wynika,
> że kość ma nóżkę RESET, czy za jej pomocą można zresetować zawartość
> kości???? Jeśli tak, to jakie napięcie tam przyłożyć (aha strona 2 o ile się
> nie myle, i duze powiększenie)

To co wyczytałem o sterowaniu tej kości słabo się zgadza z tym co wiem o
kasowaniu zawartości c-mos zworką. Ale mój angielski nie jest najlepszy :)
Zadaj to pytanie może na pl.misc.elektronika, tam są lepsi fachowcy :)
No i zdecyduj czy ta twija kość jest wlutowana czy jest na podstawce :)
Jeśli postanowisz jednak zaryzykować z podawaniem napięć na nogi, to
doradzam przez opornik co najmniej 10k.

--
Jacek