Re: Problem z IrDA...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 21:45:19 MET DST

"NOKGAMER" napisał:

> Y Win98SE działał ostatni raz rok temu

Moja szklana kula też.

> Nadal trudno określći mi, czy jest programowy-sprzętowy.

No wybacz, ale pisząc iż "nie działa pod XP" a w chwilę później "działał pod
Win98SE" bez zaznaczenia, że było to w zamierzchłej przeszłości i w dodatku,
być może, na innym sprzęcie, nie ułatwiasz tego innym. A nawet, stosując
metody wspomnianego przez Ciebie Macierewicza, można powiedzieć iż świadomie
wprowadzasz w błąd. Ale że nie zeznajesz tu pod przysięgą ani pod rygorem
odpowiedzialności karnej, możesz podawać informacje jakie chcesz i w sposób
jaki uznasz za stosowny. Tylko nie dziw się, że odpowiedzi mogą być adekwatne.
A co do meritum - masz możliwość rozebrania tego urządzenia? Bo metoda "na
kamerkę" sugeruje tylko, że brak jest emisji układu nad.-odb. (pewnie jakiś
TFDS), natomiast pomiar (nawet zwykłym multimetrem) bezpośrednio na odnóżach
dałby informacje, czy dochodzi zasilanie i czy jest transmisja, a podłaczając
(tylko musiałbyś podać jaki układ siedzi w środku) w odpowiednie miejsce
zwykłą LED można by precyzyjnie zdiagnozować co padło. Jako że nie ma tam dużo
możliwości, najpewniej padł ów wspomniany TFDS (8 odnóży lutowanych
powierzchniowo i 2 "oczka")

JoteR