Re: Problem z IrDA...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 20:54:38 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ecsj2v$ljn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> O święta naiwności! Rozbroiłeś mnie ;-) Wytłumaczę więc łopatologicznie:
> 1. Masz "kluczyk".
> 2. Ów "kluczyk" nie działa Ci pod XP.
> 3. Ale działa pod Win98SE.

Y Win98SE działał ostatni raz rok temu - przez ten czas wiele mogło się
stać. Nie pisałem, że na Win98SE działa mi, a tylko że "działał mi".

> 4. Ergo: "kluczyk" jest sprawny sprzętowo (patrz punkt 3).

Twoje domniemanie.

> 5. Zatem masz problem z systemem Windows XP (patrz punkt 2).

Brak dowodu.

> 6. To jest grupa o sprzęcie.

Zgadza się. :-)

> 7. Ty sprzęt masz sprawny (patrz punkt 3 i 4).

Nie masz dowodów.

> 8. Ale masz problem z systemem Windows XP (patrz punkt 2 i 5).

Nie masz dowodów tak twierdzić.

> 9. Grupa o XP jest tu: pl.comp.os.ms-windows.winnt.

Nie wiedziałem! Skąd masz ten namiar?! :-D

> 10. Ten wywód o zasilaczu miał skłonić Cię do poniechania roztrząsania
> problemu
> z Windows XP na grupie sprzętowej i pozostawienia wątku na właściwej
> grupę
> (patrz punkt 2, 5, 8 i 9).

Ostatecznie jednak wykazał błazeństwo z Twojej strony. :-(

> 11. I zaprzestanie crosspostowania

Może mam wogóle zrezygnować z netu? :-D

Nadal trudno określći mi, czy jest programowy-sprzętowy. Ty jednak stosujesz
podobne metody rozumowania, co skłaniają Macierewicza do skrótów myślowych.
Jak na razie pozostajesz zabawny, ale lękałbym się gdybyś to stosował
codziennie jako np. lekarz. ;-)