Re: slot 370 na slot1 - help

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 18:03:52 MET DST

"Peptulis Amargolis" <adres_z_sygnatury@interia.pl> wrote in message
news:imoue29lok964189b7o93vemrkggnjq8ju@4ax.com...

> i nie jest to zadna z tych. Wiec co to za wynalazek? Z artykulu
> wywnioskowalem, ze nie jest to taka calkiem zla przejsciowka, bo:
>
> 1. moze pracowac signle lub dual (1 lub 2 procesory)
> 2. mozna przetaktowac (over clock)
> 3. regulaca napiecia rdzenia (vcore) auto/manual: napiecia 2.0, 2.10,
> 2.20 i 2.40V

ad1 Jak wiekszosc slotketow...
ad2 hehehe
ad3 tzn tylko sygnalizujaca stabilizatorkowi na plycie ze chcesz takie
napiecie - ciebie raczej interesuja napieca nizsze niz 2V - np powiedzmy
1.75 czy 1.8V

> Obecnie jest wlozony w plycie na slot-1 PII 450/512/100/2.0V (dobry
> ten procek z duzym cachem, te wyzsze co widzialem na ebay lub allegro,
> to byly z 256 kB cachem - no chyba ze jestem slepy.

Kup PIII na slot 1 z zegarem 550MHz to chyba najwyzszy model - bez
kombinowania itd.

> Martwi mnie jednak, ze te wyzsze procki to mialy nizsze napiecia
> vcore, a tej przejsciowce to sa napiecia od 2.0 V do 2.4V. Wiec z tymi
> prockami pojdzie/czy nie pojdzie?

Zalezy od procka, wiele prockow moze pracowac z napieciem 2.0V ale duza
czesc nie przepada za tak wysokimi napieciami...

> Ktos ma moze na sprzedaz przejsciowke Abit'a lub MSI (tak reklamowane,
> ze dobre)???

To ci niewiele da - jesli na plycie zasilacz jest taki ze nei pojdzie
ponizej 2.0V to ratuja cie tylko slotkety PowerLap - one maja na
pokladzie wlasny zasilacz i nawet da sie do nich wsadzic Celerona
Tualatina - ale taka przyjemnosc to ok 200zl - sam przemysl czy oplaca
Ci sie wbijac w takie koszty.