Re: slot 370 na slot1 - help

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_interia.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 22:56:22 MET DST

hmmm,

znalazla sie gdzies przejsciowka slot-1 na socket 370 tylko nic nie
moge znalezc na jej temat.

Nie ma napisanej nazwy producenta ani konkretnego oznaczenia. Z tylu
na plytce jest:

zeon 1 94v-0 9946 a przodu PII CPU CARD rev. 1.1
i sticker 99A128129

Poza tym przejrzalem ten artykul ze zdjeciami

http://www.heise.de/ct/english/99/10/202/

i nie jest to zadna z tych. Wiec co to za wynalazek? Z artykulu
wywnioskowalem, ze nie jest to taka calkiem zla przejsciowka, bo:

1. moze pracowac signle lub dual (1 lub 2 procesory)
2. mozna przetaktowac (over clock)
3. regulaca napiecia rdzenia (vcore) auto/manual: napiecia 2.0, 2.10,
2.20 i 2.40V

Obecnie jest wlozony w plycie na slot-1 PII 450/512/100/2.0V (dobry
ten procek z duzym cachem, te wyzsze co widzialem na ebay lub allegro,
to byly z 256 kB cachem - no chyba ze jestem slepy.

Martwi mnie jednak, ze te wyzsze procki to mialy nizsze napiecia
vcore, a tej przejsciowce to sa napiecia od 2.0 V do 2.4V. Wiec z tymi
prockami pojdzie/czy nie pojdzie?

Ktos ma moze na sprzedaz przejsciowke Abit'a lub MSI (tak reklamowane,
ze dobre)???