Re: Dziwny problem z USB

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 14:01:58 MET DST

Adam Polak napisał(a):

> Tak, mam zainstalowane. A Jezeli chodzi o odtwarzacz - w komplecie nawet
> cd nie bylo. Jezeli powinna byc, to zaraz pojde zrobie drake w sklepie:)

Ano to idź rób dym, przewracaj regały, podpalaj i gwałć:-), bo CD
powinno być.W 99% przypadków nie jest Ci to potrzebne, ale widocznie
należysz do tego 1%.Na CD jest aplikacja MuVO V200 Media Explorer.U mnie
działa i na standardowym eksploratorze i na tym ich wynalazku, ale na
tym wynalazku jakby trochę szybciej:-)

Tomaszek