Re: uzywany HDD specyficzne wymagania

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 13:56:16 MET DST

Użytkownik " K" <kurt76.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ecrtvo$ml3$1@inews.gazeta.pl...

> wiem, wiem, ale wydzielaja za duzo ciepla jak dla mojego projektu...
> naprawde
> nie zalezy mi na wydajnosci. odnosze wrazenie ze ten quantum bedzie ok...
> 30db

To w takim razie proponuję Samsunga 80 GB. Przytniesz go zworką na 32 GB i
będzie OK. Te Samsungi to była naprawdę bardzo udana seria, mam ich w firmie
kilkanaście i jak na razie od paru lat zero problemów. Nie grzeją się nigdy
ponad 35 st.C, nawet mocno obciążone, a są cichsze niż wspomniane Barracudy
(które leżą obok, więc mam porównanie). 80 GB to już dzisiaj trochę przymało
i ludzie się pozbywają, więc pewnie można je taniej kupić. Quantuma
_naprawdę_ nie polecam - http://www.driveservice.com/bestwrst.htm .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/