Re: Jak spowolnić taktowanie karty graficznej w 2D?

Autor: Gobli <gobli.ssm_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 21:24:56 MET DST

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał w
wiadomości news:363d1$44f09f2b$57cf7620$12762@news.chello.pl...
> Witam,
> Zainstalowałem najnowsze sterowniki NVidii (z ich nowym "wspaniałym"
> Control Panelem) i nigdzie nie mogę dokopać się od opcji grzebania w
> częstotliwości taktowania procesora. W helpie jest jak byk napisane,
> gdzie szukać tych opcji, ale ich tam nie ma i nie znalazłem sposobu na
> ich aktywowanie. Poratuje mnie ktoś?
> Pozdrawiam
> MN

żeby tylko podejrzeć, wystarczy program Everest. jak chcesz je zmieniać (za
pomocą sterów nvidii) to ściągnij sobie ForceWare Coolbits 2.0, na przykład
ze strony www.guru3d.com
ściągniesz plik *.reg - dopisujący do rejestru parę rzeczy, odblokowujących
dodatkowe ustawienia w sterach nv.

--
Stanisław Smólski "Gobli"
:: Core2 Duo E6600 :: GA-965P-DS4 ::