Jak spowolnić taktowanie karty graficznej w 2D?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 21:21:14 MET DST

Witam,

Zainstalowałem najnowsze sterowniki NVidii (z ich nowym "wspaniałym" Control
Panelem) i nigdzie nie mogę dokopać się od opcji grzebania w częstotliwości
taktowania procesora. W helpie jest jak byk napisane, gdzie szukać tych
opcji, ale ich tam nie ma i nie znalazłem sposobu na ich aktywowanie.
Poratuje mnie ktoś?

Pozdrawiam
MN