Problem z uruchamianie Windows XP

Autor: BREME <p_breme_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 18:05:16 MET DST

Witam ! Mam Windows XP SP2 podczas uruchamiania wyświetlają się
informacje BIOS dyski, pamięć itd.... a następnie pojawia się logo
Windows i rozpoczyna się ładowanie Windows XP z tym że komputer tam
zatrzymuje się na około 2, 3 minuty po czym kończy ładowanie i
dalej jest już ok.
Co może być tego przyczyną. Mam Semprona 3000+ i płytę GigaByte
512RAM wszystko chodzi super ale dziwnie startuje wkurza mnie to -
pomocy. Jestem podłączony do sieci osiedlowej czy to może mieć
jakis wpływ ?