ZAPYTANIE: Konwersje plikow oraz zgrywanie DVD, CD na AVI

Autor: szybki <arcticm_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 18:01:12 MET DST

Prosze o porade i nie wiem jakich programow uzyc. Bardzo prosze polecic
najlepsze:

1. czym zgrywac firlmy DVD na HDD (oraz dzielic ewentualnie 1 komercyjne DVD
na 2 plyty DVD)
2. czym zgrywac muzyke z CD na dysk (wav lub bezposrednio do mp3)
3. czym stworzyc plyte multimedialna majac wlasne zdjecia (w formie
prezentacji tak aby nagrac na DVD z podkladem muzycznym)

Bardzo prosze polecic mi mozliwie najlepsze i najbardziej powszechne
programy ktorymi aktualnie sie poslugujecie do wykonania w/w czynnosci.

Dzieki.
M.