Re: notebook - nowa bateria ktortko trzyma

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 14:17:38 MET DST

> Nie. On faktycznie działa. Tyle że procesor w obecnych
> notebookach nie jest największym pożeraczem prądu i nie
> zyskasz na jego spowalnianiu więcej niż kilkanaście minut
> pracy -- jedyna rada to w zasadzie wymiana baterii na
> mocniejszą, o ile ten model ma taką możliwość.
>
> Wysoce mobilne notebooki z energooszczędnymi elementami
> i pojemnymi bateriami to wciąż zakres cenowy rzędu
> 4000-5000 zł.

ok dzieki za male wyjasnienie. w sumie kosztowal on ca. 3200 (bo byl z
systemem XP PRO), ale nie przypuszczalem, ze dadza az tak małą baterię.
Przy obecnie sprzedawanch konfiguracjach bateria 2000 mAh to jest raczej
swinstwo. Nową mogę kupić. Oczywiście, ale jest to wydatek ca. 400 PLN za
4000 mAh, oraz 800-900 za 8000 mAh. Management na razie tego nie przełknie,
bo w chwili obecnej walcze o staly necik, a nie przez telefon bluetooth :(

A czy jesli np w Windows wylacze w menadzerze urządzeń niektóre rzeczy jak
modem, karta wifi, cdrom - tak, żeby miały czerwony znak x przy ikonce
urządzenia to czy to coś da ? Czy spadnie pobór ?