Re: notebook - nowa bateria ktortko trzyma

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 20:50:44 MET DST

Obywatel(ka) marek dnia 2006-08-25 doniósł(a), że:

> Witam,
>
> czy omzecie powiedziec ile powinna podtrzymywac napiecie bateria w
> notebooku o pojemnosco 2000 mAh ?
> Ja w swojej toshibie mam leko ponad godzine, gdzie na wszystkich
> serwisach pisza, ze jest to ok 2,5 godziny !
> Czyzby byla walnieta ? Komputer wlaczony, nieuzywany i tylko godzina
> ??!!

Tylko godzina ? Masz jakas mikrusia baterie, to nie spodziewaj sie po
niej osiagow. Nie napisales do tej pory co to za sprzet, ale przy
"klasycznej" obecnej konfiguracji, to jest wynik taki, jakiego moznaby
sie spodziewac.
Przyklad porownawczy: Asusy serii A3 z bateria 2200 mAh pracuja na niej
70-90 minut w trybie praktycznie idle z matryca sciemniona do polowy
skali.

Wiekszosc notebookow (w ktorych nie goni sie za miniaturyzacja i
zmniejszeniem wagi za wszelka cene) ma baterie 4400-4800 mAh i tu mozna
sie podziewac pracy w zaleznosci od konfiguracji i sposobu
wykorzystania sprzetu w granicach 2,5-4h.

Twoj notebook ma jednak baterie dosc symboliczna

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański