Problem z IrDA...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 13:37:05 MET DST

Zainstalowałem sterownik do IrDA (wiele razy i na wiele sposobów), wsadzam
kluczyk (urządzenie wykrywane jest prawidłowo), ale nie ma żadnej reakcji po
przyłożeniu telefonu (Nokia) z włączonym połączeniem IrDA. Gdy obserwowałem
okienko kluczyka przez kamerę, to nie zarejestrowałem żadnej reakcji diód. W
Menadżerze urządzeń kluczyk wyświetlany jest prawidłowo. Czy coś robię nie
tak?
Płyta ASRock K7VT4A Pro, system WinXP, klucz IrDA Kingsun SF-620.

P.S. Na Win98SE działał kluczyk dobrze.