Re: dysk 250GB - jaki kupować?

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 10:52:34 MET DST

Aidahow napisał(a):

> Natomiast co do caviara i samsunga mogę powiedziec wlasną wyrobioną
> opinie bo mialem te dyski.
> Caviar po pewnym czasie rozwala się - piszczy, stuka, warczy, pierdzi -
> chore dyski, omijaj je lukiem.
> Samsung jest super - zwlaszcza ten model 2504C, cichy, chłodny i
> wydajny. Wyroznenia w testach.

Ja kupuję Samsunga ale PATA 250GB i popieram przedpiścę - również mam
Samsunga, WD i na dodatek Segate. Zanim dokonałem wyboru rozpytałem też
w serwisach co im najczęściej wraca na gwarancji i uzyskałem odpowiedź:
dużo Segate i trochę WD. To są dostateczne argumenty, żeby nie kupować w
tej chwili dysków tych producentów.

--
Slaw