Re: Jakie DVD LG vs NEC

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 10:52:59 MET DST

Slaw napisał(a):

> Z tej dwójki to LG. NEC którego ostatnio miałem w rękach miał strasznie
> słabą korekcję błędów i nic tu nie dała jego zdolność do sprawdzania PIF
> i PIE. A sam mam LG (4167 co prawda) i nie mam powodów do narzekań. I
> nie jest to mój pierwszy LG.

Fakt, jego jedyna słabość, która moim zdaniem go nie dyskwalifikuje.
Przepraszam, ale jeśli ktoś dba o płyty, to nie potrzebuje jakiejś mega
korekcji błędów moim zdaniem...
Natomiast jeśli już musi być LG, to raczę najpierw poczytać testy i
zwrócić uwagę na model, czytałem kiedyś nawet, że testujący nie byli w
stanie popranie nagrać nim płyty DL! Innym razem oczywiście trafi się
dobra konstrukcja, wiem nawet, że któryś co do jakości był porównywany
do NECa, ale brak możliwości testowania jak dla mnie dyskwalifikuje
napędy tej firmy.

# /George Orwell - Rok 1984/