Re: Samozapłon dysku Maxtor i moje przygody z serwisem w firmie Pronox w Katowicach -reality story

Autor: Grzesio Jastrzębie <grzesiu79_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 00:03:09 MET DST

Dnia ,
 w wiadomości od ' Tonny ' znalazłem :

> Samozapłon dysku Maxtor i moje przygody z serwisem w firmie Pronox w
> Katowicach -reality story

[ ... ciach ... ]

> Ps. Zainteresowanym przesle foto wypalonego dysku, i karte zgloszenia
> dysku do naprawy, wraz z super diagnoza - fajny material do
> kolekcji "czarnego informatycznego humoru"- a firmie Pronox wszystkie
> dane identyfikacyjne.

Mogę prosić o foto i kartę ?
Zajmuję się naprawą komputerów i jeszcze takiego przypadku nie widziałem, a
nawet nie słyszałem

P.S.
Ja od zawsze jestem za Seagate - ciche, szybkie i od ponad 6 lat niezawodne,
bo nikomu komu kupywałem nie sprawił ani tyci tyci problemu.

--
Pozdrawiam
Grzesio