Re: Rada w sprawie zakupu scanera

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 22:33:46 MET DST

Dnia 25 Aug 2006 21:50:31 +0200, benek tak nawijal:

> a mozesz mi powiedziec gdzie sie znajduje ten pasek referencyjny?

A tego to nie wiem, bo szklana kula nie powiedziala jaki to
skaner, ale zazwyczaj pod koniec szkla gdzies pod obudowa.
Chyba, ze to skaner z 'okienkiem', to wtedy na gornej klapce,
ew. w 'wyzymaczkach' to tasma sama w sobie jest referencyjna.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...