Re: Padł dysk - Seagate

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 20:46:46 MET DST

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns982ACDF5C8F62rwawrzyckiwppl@127.0.0.1...
> Jak już napisałem ten Codegen biegał 6-7 lat.

No i? Codageny zawsze ci padną, tylko nie wiadomo, czy w pierwszym roku, czy po
kilku latach.

A to co najtańszego
> znalazłem na WGE na Niepodległości w Wawie, to Logic za 70 zł. Niestety
> nie mam kasy na jakiegoś Enligt'a.

A modecom kosztuje niewiele więcej.

> Oj, ja to w życiu parę razy straciłem dane i wiem jak to jest. Kobicie
> mówiłem co to back'upy, i choć ma nagrywarkę dvd, nigdy jej nie użyła.

Sama jest winna. Niech teraz nie płacze i niech używa łepka. Ja dane mam
zabezpieczone (jest na 2 komputerach i płytach), więc mi nie jest straszne. :)

> Może teraz zacznie...

Jak znam życie nic ją nie nauczy.