Re: Padł dysk - Seagate

Autor: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki_at_WYWAL_TOwp.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 20:14:48 MET DST

Dnia 25 sie 2006 w liście [news:2006082516454700@grush.one.pl]
Radosław Sokół [rsokol@magsoft.com.pl] napisał(a):

> Zrobić błąd raz -- zdarza się. Zrobić ten sam błąd dwa razy
> to już głupota.
> Czy naprawdę chcesz, żeby za kilka tygodni/miesięcy znów
> się wszystko sfajczyło?

Jak już napisałem ten Codegen biegał 6-7 lat. A to co najtańszego
znalazłem na WGE na Niepodległości w Wawie, to Logic za 70 zł. Niestety
nie mam kasy na jakiegoś Enligt'a.

> Bez złośliwości i z życzeniami przywrócenia danych piszę,
> byś brał pod uwagę, że jednak się odzyskiwanie nie uda i
> będziecie mieli bardzo bolesną lekcję dbania o dane.

Oj, ja to w życiu parę razy straciłem dane i wiem jak to jest. Kobicie
mówiłem co to back'upy, i choć ma nagrywarkę dvd, nigdy jej nie użyła.
Może teraz zacznie...

--
Pozdrawiam,
Rafał Wawrzycki