Re: Karta grafiki do rozdzielczosci 1920x1200

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 16:47:21 MET DST

Jarek Wójtowicz wrote:
> Witajcie Bacowie,
>
> kupiłem sobie nowy monitorek EIZO o rozdzielczości 1920x1200 (o taki: http://tinyurl.com/z7qwo ) i zastanawiam się nad zmianą karty na taką, która bardziej bedzie się nadawała do grania w wysokich rozdzielczościach. Karta powinna być ze złączem AGP (bo nie chce mi się zmieniać żadnych dodatkowych elementów jak np. płyta gł.) i musi być bardzo cicha.
> Acha, jeszcze może było by dobrze gdyby to było ATI, bo mam do tej firmy taki jakiś sentyment.
>
> Za wszystkie Wasze podpowiedzi czym powinienem się zainteresować z góry serdecznie dziękuję.

> [...]

No to zwróć uwagę, czy monitor pracuje na pojedynczym, czy na podwójnym
linku DVI - to będzie gdzieś w instrukcji. W zasadzie pojedynczy starcza
do 1600x1200, więc w tym monitorze może być wymagany podwójny. Jeśli
musi być podwójny - to wybór kart ulega znacznemu ograniczeniu - jeśli
karta ma podwójny link DVI (nie chodzi o dwa gniazda DVI, a o podwójny
link w pojedynczym gnieździe) - to będzie Ci pasowała. Znajdziesz to z
kolei w opisie karty.