Karta grafiki do rozdzielczosci 1920x1200

Autor: Jarek Wójtowicz <jarek.wojtowicz_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 13:35:45 MET DST

Witajcie Bacowie,

kupiłem sobie nowy monitorek EIZO o rozdzielczości 1920x1200 (o taki: http://tinyurl.com/z7qwo ) i zastanawiam się nad zmianą karty na taką, która bardziej bedzie się nadawała do grania w wysokich rozdzielczościach. Karta powinna być ze złączem AGP (bo nie chce mi się zmieniać żadnych dodatkowych elementów jak np. płyta gł.) i musi być bardzo cicha.
Acha, jeszcze może było by dobrze gdyby to było ATI, bo mam do tej firmy taki jakiś sentyment.

Za wszystkie Wasze podpowiedzi czym powinienem się zainteresować z góry serdecznie dziękuję.

Jarek