Ma być zauważalnie szybciej od P4 2.8

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 13:33:09 MET DST

Witam.

Mój obecny zestaw to :
- mobo Asus P4P800 deluxe
- P4 2.8 GHz HT Prescott, bez żadego D
- pamięć 4x256MB, ale nie wiem jak szybkie

Na tym sprzęcie chodzi Premiere Elements 2 ( = APE2), inne programy do
przetwarzania video, prace na plikach graficznych.
Gry rzadko.

Zależy mi, aby praca w APE2 była płynna, czyli np. bym nie czekał aż
program po każdym ruchu suwakiem od "prędkości przesuwu taśmy" poukłada
sobie na nowo klipy na osi czasu (domyślam się, że tu pożytecznie byłoby
mieć raid - będzie) .
Po prostu mam zauważyć wyraźną różnicę.

Zdaję sobie sprawę, że pewnie Core 2 Duo 6600 (tego na pewno nie kupię)
do tego będzie idealne, ale może i jakiś AMD by się nadał.

Zaakceptuję konieczność kupna C2D 6400 i mobo np. Gigabyte 965DS3.
Oczywiście bardziej (cenowo) podobałoby mi się kupno X2 3800+ AM2.

I dzięki.

Darek Kotarba

PS.
A może samo utworzenie macierzy dyskowej i dołożenie ramu usprawniłoby
pracę "na żywo" z APE2 (kodowanie do DVD i tak idzie w nocy) ? Wcale nie
pali mi się aż tak bardzo do zmiany sprzętu.