Re: MM - wyprzedaż

Autor: pryzma <pryzma_at_mail.icpnet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 09:49:49 MET DST

> PS. szukaj na allegro - jest tych monitorów pełno...799 899 999 1199 :)
>
> To moja ostatnia wyprzedaz-więcej nie pojadę bo faktycznie to sklep dla
> idiotów...

ja akurat chciałem sobie wymienic swój monitor na LCD i pomyślałem sobie, że
to dość korzystna oferta i w sumie mógłbym z niej skorzystać ... ale to co
zobaczyłem ... i w jaki sposób ludzie kupuja sprzęt zniechęciło mnie do
jakichkolwiek wyprzedaży w MM.
Wolę jednak kupić w sklepie i zapłacić więcej i nie oglądac tego taniego
szmatławca

pzdr