Re: MM - wyprzedaż

Autor: F <olalalal_at_oalalalall.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 09:27:18 MET DST

Użytkownik "pryzma" <pryzma@mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:ecm321$5om$1@opal.icpnet.pl...
> właśnie wróciłem z MM w Poznaniu - to co zobaczyłem woła o pomstę do nieba
> !
> To była w jednym słowie ŻENADA !
> Ci ludzie bijący sie o monitory - normalnie bydło, chlew !!!
> Czegoś takiego w życiu nie widziałem - byłem na takiej wyprzedaży pierwszy
> i ostatni raz w zyciu - wycofałem się po minucie - nawet nie miałem sił
> tego oglądać.
> Dosłownie wstyd mi było za tych ludzi - PORAŻKA !!!
> Wyrzucane monitory samsunga "w powietrze", łapiący je tłum - rozpacz !!!!
> Wszystkie rozeszły się natychmiast po rozpoczęciu całej imprezy.

Kraków podobnie, choc to nie pierwsza wyprzedaz w MM na ktorej byłem to ta
była wyjątkowa bo bardzo mało sztuk monitorów. Cwaniaki usprawniają dojscia
do ludzi pracujących w MM i coraz więcej procęt towaru jest sprzedana
jeszcze przed otwarciem sklepu.

PS. szukaj na allegro - jest tych monitorów pełno...799 899 999 1199 :)

To moja ostatnia wyprzedaz-więcej nie pojadę bo faktycznie to sklep dla
idiotów...