Re: Zla obsluga kart ISA na LX/BX przy drugim kontrolerze IDE

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 00:40:33 MET DST

Dnia Fri, 25 Aug 2006 00:16:08 +0200, maX tak nawijal:

> I jeszcze jedna kwestia. W WinXP wyłącz w "Menadżerze urządzeń" ten
> konfliktowy kontroler, ale zostaw fizycznie w slocie. I sprawdź czy nadal
> ISA-ówki źle działają.

Niestetty :(

> Po wyłączeniu zwalniane są zasoby danego urządzenia,
> więc jeśli nadal jest problem to można odpuścić kombinowanie przerwaniami,
> bo nie tu jest przyczyna.

Takem pomyslal, bo ISA dostala 2,5,7, zas kontroler 12,14/15.
Gdyby to jeszcze bylo cos w stylu 2 i 9, ale nic z tych rzeczy.

Zastanawiam sie nad jednym - czy ten kontroler IDe nie mysli
podstawiac sie zamiast SouthBridge w jakichs funkcjach - choc
niewatpliwie USB i LPT'y dzialaja poprawnie.
Wiem, ze sbAWE jest z zasady uparta karta, ale jesli jej dac
to, co potrzebuje (port, pamiec, przerwanie) to dziala OK.
Tymczasem te rzeczy dostaje (przynajmniej teoretycznie), ale
nie dziala, podobnie jak inne karty, wiec podejrzewam, ze to
jednak wina obslugi szyny.

Tyle co jestem w stanie 'wydumac' z objawow; pozostaje kwestia
prawidlowego zdiagnozowania: konkretnie - port, pamiec, etc,
- czy dzialaja. Ino jak?

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...