Re: Zla obsluga kart ISA na LX/BX przy drugim kontrolerze IDE

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 00:16:08 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:ecl7mt$6i0$1@atena.e-wro.net...

> Uzytkownik "Franciszek Sosnowski" <news@fran.pl> napisal w wiadomosci

> A kombinacje "ilosciowe" ? Tzn. tylko jedna "szwankujaca" karta ISA ?
> Oczywiscie wiem ze ma dzialac wszystko, ale jesli przy jednej karcie
> bedzie dzialac poprawnie, to moze dac pewien trop.

I jeszcze jedna kwestia. W WinXP wyłącz w "Menadżerze urządzeń" ten
konfliktowy kontroler, ale zostaw fizycznie w slocie. I sprawdź czy nadal
ISA-ówki źle działają. Po wyłączeniu zwalniane są zasoby danego urządzenia,
więc jeśli nadal jest problem to można odpuścić kombinowanie przerwaniami,
bo nie tu jest przyczyna.