Re: komputery używane

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 00:09:39 MET DST

Hej

"Populares" <noczelny@gazeta.pl> wrote in message
news:44EDDD05.84033D@gazeta.pl...

> Przycisk reset kojarzy mi się zdecydowanie bardziej z XP.
> Reinstalki Win95 nie robiłem przez 7 lat i do dziś ta instalacja chodzi
> u rodziny, jako komp do nauki i jest ok. Po prostu nie
> instalowałem/odinstalowywałem codziennie nowych programów szerłerów,
> szmerów, gier i niczego takiego. Miałem to, co mi było potrzebne i był

Może i tak... ale z kolei dołożenie nowego urządzenia, karty itp. to
zazwyczaj była męka. W XP znacznie to poprawiono.

> klawisze. A w XPeku jak coś się podwiesi, to już tylko hard. Niby można
> ubijać poszczególne procesy, ale to tylko teoria, bo w praktyce to
> zwyczajnie nie działa. Takie są moje odczucia po pierwszych 3 miesiącach
> pracy na XPeku.

Ja z kolei używam XP os pierwszych wersji beta, chyba okolo 2002 r. i uważam
że postęp w stosunku do poprzednich windowsów jest kolosalny. Co do
wieszania powiedziałbym że jest właśnie na odwrót, w 99% przypadków można
ubić konkretny proces unikając resetu. Totalny zwis mi się niezwykle rzadko
zdarza. A jestem typowym "śmieciarzem", nieustannie coś doinstalowuję i
wyinstalowuję, dokładam sprzęt albo usuwam albo wymieniam itp.