Re: Nagrywarka zewnętrzna

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 17:50:12 MET DST

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> w wiadomości
<news:eckf1r$koa$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Ale chyba powinno się dać dostać jakąś kieszeń z wmontowanym zasilaczem?
> Wtedy zwyczajnie mniejsza plątanina kabli na biurku i ładniej się to
> prezentuje. ;)
> Na dobrą sprawę taka zewnętrzna obudowa to dokładnie to samo co
> wspomniany wyżej kabelek z zasilaczem + ładna obudowa, jeśli zależy Ci
> na wyglądzie, to właśnie to polecam. Zwłaszcza, że tak jest solidniej, a
> na tym powinno zależeć autorowi wątku.

Na takiej zwykłej przejściówce USB-IDE nagrywarka nie działa (przynajmniej
moja, pioneer dvr 109). W obudowie usb2.0 z wewnętrznym zasilaczem - różnie
bywa. Na win xp-pro-sp1(+aktualizacje dla usb) raczej działała, na xp-he-sp2
raz działa, +-trzy razy nie ("urządzenie niedostępne" w trakcie nagrywania
lub w ogóle nie zaczyna nagrywać z powodu jakiegoś błędu). Nie miałem
cierpliwości wyrzucać markowe płyty do kosza, przełożyłem to z kieszeni z
powrotem do komputera, jak dotąd takie błędy nie wystąpiły...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel