Re: Nagrywarka zewnętrzna

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 17:00:33 MET DST

ZZ napisał(a):

> tak - IDE - sa takie do kupienia w komplecie z malutkim zasilaczem
> ktory ma wyjsccie jak ta trapezoidalna wtyczka zasilajaca do wewn. CD/ hd

Ta wtyczka to standard Molex. :)
Kupiłem sobie taki kabelek z zasilaczem i naprawdę przydatna sprawa -
podpinam od czasu do czasu nagrywarkę CD, która była naprawdę rzadko
używana, tylko siedziała w obudowie. Teraz leży sobie w woreczku w
szafie i wyciągam ją tylko wtedy, gdy jest potrzebna od czasu do czasu -
nagrywam prawie tylko na DVD. ;)
No i bardzo przydatna rzecz, gdy wpadnie do Ciebie znajomy z dyskiem
twardym - nie musisz mu wtedy tłumaczyć, że (tak jak ja) nie uznajesz
otwierania obudowy ciągłego mieszania taśmami. ;)

> do zewnetrznej nagrywarki tez trzeba zasilacz - chyba ze masz na mysli
> jakies zasilane z USB - nie slyszalem o takich ale moze sa...

Ale chyba powinno się dać dostać jakąś kieszeń z wmontowanym zasilaczem?
Wtedy zwyczajnie mniejsza plątanina kabli na biurku i ładniej się to
prezentuje. ;)
Na dobrą sprawę taka zewnętrzna obudowa to dokładnie to samo co
wspomniany wyżej kabelek z zasilaczem + ładna obudowa, jeśli zależy Ci
na wyglądzie, to właśnie to polecam. Zwłaszcza, że tak jest solidniej, a
na tym powinno zależeć autorowi wątku.

# /George Orwell - Rok 1984/