Re: Gigabyte

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 16:14:04 MET DST

Dnia Thu, 24 Aug 2006 15:43:26 +0200, Gathor napisał(a):

> Od kilku miesiecy zastanawiam się dlaczego płyty główne Gigabyte-a są
> ostatnio tak często kupowane.
> Czy ze względu na cene (bo tanie) czy ze wzgledu na jakość (bo dobre) . Z

tanie i dobre - to podstawa sukcesu. Takie właśnie są płyty gigabyte. A
jeszcze zyskali sporo klientów wypuszczając serię chłodzoną pasywnie na
nForce4, czego nie raczyła zrobić zdecydowana większość producentów.

> tego co pamietam to Gigabyt nigdy nie był zbyt dobrą firmą w produkcji mobo
> Górowały nad nią Abit, Asus, EPOX.

górowały? Dowody poproszę, bo tak to sobie można filozofować. Szczególnie
abit okazał sie tak dobry, że prawie zbankrutował ;) Co do Asusa, to różnie
z produktanmi tej firmy bywało - możliwości znakomite, ale wykonanie już
nie. Jeżeli chodzi o Epoksa, to za czasów socket A miałem z nimi do
czynienia, a na A64 miałem tylko jedną płytkę S754 SLI. Właśnie mam do
porównania 3 płytki do conroe gigabyte (1) i asusa (2), więc osobiście będę
się mógł przekonać jak tam sprawy się miewają jeżeli chodzi o najnowszy
sprzęt.

> A tak BTW poleccie fajna płyte do Athlona 64 3200+ s.939 (cena do 320zł)

ja bym brał jakiegoś gigabyte na nForce4

> Pozdrawiam jak zwykle
> J$S

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam