Re: granie po wirless lanie

Autor: <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 14:19:35 MET DST

> Niewiem czy to odpowiednia grupa, ale po cześci myślę że tak\nie. Czy można
> bezstresowo grać po sieci WIRLESS LAN w dzisiejsze gry? Myślę tu o
> przepustowości 54Mbps....Wykonalna rzecz ?

Powiem tak: ze dwa roki temu nazad (ponad dwa lata temu) cieniowałem w
kłeja na linku 3,5 kilosa (grałem w QUAKE 2 na łączu wf-fi 3500 m)
stojącyma na linksyfach (zestawionym na urządzeniach linksys 11) i
zrobiłem kupę fragów (grało się znakomicie, wygrywałem)

jeśli pingi są malutkie, to nie ma znaczenia typ łącza.

Serdeczne pozdrowienia
==
Marcin