Re: slot 370 na slot1 - help

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 19:22:30 MET DST

a moglby to teraz ktos podsumowac?

Chcialbym to zrobic, bo nie chce reinstalowac systemu oraz aplikacji.
A upgrade procesora wydaje mi sie najbardziej sensownym wyjsciem.

Jezeli z tych dywagacji wynika, ze sie da cos z tym zrobic, to jaka
przejsciowke mam kupic i jaki procek na tym pojdzie.

---
Czy wystarczy, ze kupie procek na slot-1 w okolicach 1GHz np.Pentium
III 1000 lub 933 i bedzie to chodzic?
Czy lepiej z przejsciowka (bo jest dokladniejsza regulacja zasilania)
i procesor na socket 370? A czy jakis procek (chyba) Tualinium da sie
uruchomic poprzez przejsciowke?
Ja potrzebuje konkrety!