Re: PROSZE O POMOC W SKOMPLETOWANIU KOMPUTERA

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 16:56:06 MET DST

Mateusz "Dymo" Dymczyk <d.y.m.o@gazeta.pl> wrote:

> Dlatego mowie, zeby to brac tylko gdy sie ma za duzo pieniedzy lub jesli
> sie w inny sposob je wykorzysta.

            To teraz ja nie lapie. W Message-ID:
<7rr95npz6k5v.1unus9miyp19l.dlg@40tude.net> napisales:

> To zalezy od twoich funduszy. Jesli komp ma byc do gier i ma byc
> raczej budzetowy to mozna kupic jakiegos Athlona X2 (dwurdzeniowy)

Wyraznie piszesz o dwurdzeniowym X2, a ze nie Core2 Duo to uboczny temat.
IMHO jesli komputer ma byc do gier i ktos ma raczej malo gotowki to lepiej
wyzej taktowany A64 jednordzeniowy + oszczedzona $$$ na lepsza karte
graficzna. Ale jak widze to dyskusja raczej teoretyczna bo do dyspozycji
jest ~3 kzl na jednostke bez monitora i mozliwe ze bez HDD) wiec jest za co
poszalec. Najgorzej jak ktos che zlozyc "komputer do gier" za 1000-1200 zl
- to IMHO tak jak "rower gorski" za 300-500 zl.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl