PROSZE O POMOC W SKOMPLETOWANIU KOMPUTERA

Autor: Krzysztof <kgkrzysztof2_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 15:15:01 MET DST

PROSZE O POMOC W SKOMPLETOWANIU KOMPUTERA

1. Plyta glowna
2. Procesor
3. Obudowa
4. Stacja dyskietek
5. Zasilacz
6. Wszystkie kable, ktore sa potrzebne
7. Karta muzyczna
8. Tuner telewizyjny

Mam ze starego komputera
2 dyski po 80 i 250 Gb, nagrywarki CD/RW, DVD-RAM, pamiec DDR/400 x 512 Mb,
monitor 19", karta graficzna Radeon 9500, stary zasilacz 300W.

Jestem laikiem w tych sprawach, podstawowa obluga komputera na poziomie
kiepskim. Musze miec dobry komputer dla dzieci na prezent, do gier, internetu,
edukacji itp.

Prosze o skompletowanie podajac parametry ewentualnie nazwy. Moze ktos z was
jest z Warszawy i jest w stanie mi to skompletowac i zlozyc. Kupno gotowego mija
sie z celem duzo zaplace za slabe parametry. Zlozenie samemu i kupienie we
wlasnym zakresie dosc duzo zaoszczedze.

Ile musze miec na to kasy.
Moze ktos z was na moze firme i jeszcze ma raty.

Krzysztof

ps. ile kosztuje plyta z podwojnym procesorem i czy warto ja kupic. Wszystko pod
system XP.