Re: Komputronik

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 08:19:13 MET DST

Użytkownik "FOV2000" <alamakotaatenmejltopodpucha@ł.pl> napisał w wiadomości
news:eccmli$8tm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> sprzedający i producenci znaleźli już dawno temu wyjście
> na niechęć klientów do macanych sprzętów .... obniżają cenę :)
> a pojęcie jakim określa się taki sprzęt to "refurbished"
> http://isp.webopedia.com/TERM/R/refurbished.html
> http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci350111,00.html
> http://www.factorydirect.ca/kb/refub.htm
> http://groups.google.pl/group/uk.adverts.computer/browse_thread/thread/914437b18746664a/fd82e06f924129cb?lnk=st&q=refurbished&rnum=3&hl=pl#fd82e06f924129cb

mylisz pojecia refurbished to przewaznie sprzet poserwisowy albo z duzych
zwrotow np z leasingu ktory w fabryce zostal przywrocony do stanu "like
new"
poprzez np wymiane obudowy..Tutaj kto wg ciebie mialby niby finansowac taka
operacje -klient , komputronik a moze fabryka?
Podejrzewam ze jak sprzet wyglada bez zarzutu to sprzedaja go dalej a jak
klient przez te kilka dni zuzyje w widoczny sposob sprzet (jakies ryski na
obudowie , matrycy czy uswiniona
klawiatura) to po prostu go nie przyjma z powrotem do czego maja prawo zmocy
ustawy.

pzdr