Re: Problem z dyskiem SATA II 160GB Maxtor

Autor: Hubert Bednarczyk <hub_at_zpas.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 08:13:40 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> A skąd to wiesz?
>
> Partycje założyłeś na nim?

Nie jestem w stanie zalozyc partycji gdyz proba jej zalozenia czy tez
sformatowania calego woluminu konczy sie zawieszeniem systemu po pewnym
czasie. Wogole jak po raz pierwszy instalowalem system na tym nowym
dysku to juz na pocztku bylo cos nie tak gdyz strasznie dlugo trwalo
(jesli pamietasz kroki podczas instalacji XP) do momentu wyboru
partycji na ktora ma byc instalowany system. Potem zreszta i tak
instalator stwierdzal ze nie ma dysku mimo ze partycje wykryl.