Re: Kingmax gwarancja

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 23:21:04 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@op.pl.wytnij> napisał w wiadomości
news:ecd0ic$en$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Pewnie powiedzieli Ci, że masz gwarancję tak długo, jak długo produkują
> ten model. Staram się zwykle takie sklepy omijać.

Ale dlaczego - na tym polega gwarancja wieczysta w podzespolach
komputerowych , a daje ja producent
wiec i tak nie znajdziesz innych (lepszych) warunkow na ten konkretny
produkt , co najwyzej mozna poszukac produktu innego producenta ktory daje
gwarancje
wyrazona w latach ponad standartowe 2 lata ktore i tak masz z tyyulu
niezgodnosci tytulu z umowa.

pzdr