Re: Kingmax gwarancja

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 21:10:55 MET DST

Zbychu wrote:

> Witam
> A ja nie dostałem gwaracji ze sklepu tylko paragon. Czy to wystarczy?

Pewnie powiedzieli Ci, że masz gwarancję tak długo, jak długo produkują
ten model. Staram się zwykle takie sklepy omijać.

Kupiłem dzisiaj 2x 512MB Kingmax. Spytałem się sprzedawcy, co mam
zrobić, gdyby nie daj Boże splajtował. Powiedział, że w takim razie nie
mogę nic zrobić.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur