Re: plamy na matrycy w laptopie HP nx6110

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 23:54:41 MET DST

Dnia Tue, 22 Aug 2006 21:45:48 +0200, St. napisał(a):

> Jakis czas temu juz, na matrycy mojego notebooka (HP serii nx6110) pojawily
> sie 2 plamki wielkosci monety 1gr (mniej wiecej na srodku ekranu). Sa to
> rozjasnienia - szczegolnie widoczne na jasnym jednolitym tle (np w edytorze
> tekstu).

u mnie na zwyklych monitorach LCD firmy NEC

> Z tego co zdazylem sie juz zorientowac - plamy te dosc czesto zdazajace
> sie w notebookach HP - to wynik odklejania sie jakiejstam warstwy na
> matrycy. Powstaja "bomble" / pecherzyki z powietrzem - co na ekranie widac
> w postaci jasniejszych plam.

tak, jasniejszych plam lub jak u mnie w postaci kałuż
Nie jest tak zle jak na np NECa - tylko 1 monitor mi padl na 18

> Moje pytania -
> 1) czy ktos ma jakis pomysl co to? bo moja wersja z pecherzykami nie jest w
> 100% pewna.

mi serwis wymienil na inny model - bodajze ciecz jakas sie wydostala spod
jakiejs powolki

> 2) Mam rozszerzona gwarancje - gwarancja 24miesiace od HP. w listopadzie
> minie 12mcy od zakupu laptopa (poprzez siec sklepw Vobis). Myslicie ze
> bedzie jakis problem z reklamacja? CZy moge spokojnie reklamowac?
> Ewidentnie jest to, niewynikle z mojej przyczyny, wadliwe dzialanie
> sprzetu.

reklamowac. to NIE jest z twojej winy

> 3) jak sie sprawuje serwis HP? ktos ma jakies doswiadczenia? beda kazali
> czekac na laptopa 14? 28 dni roboczych? a moze przeciagnei sie to powyzej
> miesiaca?

Jesli chodzi o drukarki to chwale sobie. Kupilem kiedys taka za ok 500 PLN,
zepsula sie, wyslalem na ich koszt do W-wy i bodajze za czwartym wyslaniem,
, skontaktowala sie ze mna mila pani i zaproponowala wymiane na inny model
HP - tej juz byl odjechany i o wiele rozszy od poprzedniego.
Wada jest niestety czas naprawy - do 14 dni...

> z gory dzieki za informacje
> pozdrawiam

prosze...