plamy na matrycy w laptopie HP nx6110

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 21:45:48 MET DST

Jakis czas temu juz, na matrycy mojego notebooka (HP serii nx6110) pojawily
sie 2 plamki wielkosci monety 1gr (mniej wiecej na srodku ekranu). Sa to
rozjasnienia - szczegolnie widoczne na jasnym jednolitym tle (np w edytorze
tekstu).

Z tego co zdazylem sie juz zorientowac - plamy te dosc czesto zdazajace
sie w notebookach HP - to wynik odklejania sie jakiejstam warstwy na
matrycy. Powstaja "bomble" / pecherzyki z powietrzem - co na ekranie widac
w postaci jasniejszych plam.

Moje pytania -
1) czy ktos ma jakis pomysl co to? bo moja wersja z pecherzykami nie jest w
100% pewna.

2) Mam rozszerzona gwarancje - gwarancja 24miesiace od HP. w listopadzie
minie 12mcy od zakupu laptopa (poprzez siec sklepw Vobis). Myslicie ze
bedzie jakis problem z reklamacja? CZy moge spokojnie reklamowac?
Ewidentnie jest to, niewynikle z mojej przyczyny, wadliwe dzialanie
sprzetu.

3) jak sie sprawuje serwis HP? ktos ma jakies doswiadczenia? beda kazali
czekac na laptopa 14? 28 dni roboczych? a moze przeciagnei sie to powyzej
miesiaca?

z gory dzieki za informacje
pozdrawiam

--