Re: Temat rzeka: jaki laptop ?

Autor: MM <nie_at_podaje.com>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 21:56:19 MET DST

Użytkownik "*Roobert K...*" <rk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ecf7ck$gha$1@news.task.gda.pl...
> Witam
> Chce przeznaczyc ok. 4 tys zl na notebooka, bedzie on wykorzystywany do
> nazwijmy to prac biurowych (word, excel, itp) i do mobilnego internetu
> (karta modemowa, wifi).
> Matryca 15,4.
>
> Interesuje mnie najlepszy stosunek ceny, mozliwosci do jakosci i
> jednoczesnie chce, zeby sprzet byl trwaly. Wiem trudne pytanie.

TOSHIBA /mnie nie zawiodły nawet w ekstremalnych warunkach/ ale wybór należy
do Ciebie.

> Mozecie zapodac jakies notebooki i sklepy, gdzie mozna je kupic
> korzystnie.
> Mam mozliwosc zakupu w USA, czy nadal jest to oplacalne ?

Zdecydowanie opłaca się. Możesz również poszperać na allegro.

Notebooki sprzedawane za oceanem zazwyczaj charakteryzują się lepszymi
parametrami tj. większe dyski, więcej RAM. Późniejsza rozbudowa to
dodatkowe koszty.

pozdr.