Temat rzeka: jaki laptop ?

Autor: *Roobert K...* <rk_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 17:20:58 MET DST

Witam
Chce przeznaczyc ok. 4 tys zl na notebooka, bedzie on wykorzystywany do
nazwijmy to prac biurowych (word, excel, itp) i do mobilnego internetu
(karta modemowa, wifi).
Matryca 15,4.

Interesuje mnie najlepszy stosunek ceny, mozliwosci do jakosci i
jednoczesnie chce, zeby sprzet byl trwaly. Wiem trudne pytanie.

Mozecie zapodac jakies notebooki i sklepy, gdzie mozna je kupic korzystnie.
Mam mozliwosc zakupu w USA, czy nadal jest to oplacalne ?

Skierujcie mnie na jakies dobre forum o notebookach.

--
Pozdr
by *Robert K.*