Re: Mhz vs Timingi

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 18:23:48 MET DST

"webjay" <kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> wrote in message

> jakie masz kosci? rozumiem ze 2 rozne pary? z ciekawosci - podaj prosze
> timingi i typy.

Jakies tanie TwinMoss Dual pack, 2x512 PC3200, mam dwie takie pary.

> dales mi zagwozdke delikatna... sprzedac 2x512 i kupic 2x1024, czy
> zamowic, sprawdzic i gdy niezachula - oddac ;)
> dzieki za informacje - jeszcze posledze jakies zagraniczne fora OC.

Timing 2.5-3-3-8 chodzi to na 2T. Plyta na auto dawala od razu 166Mhz, jako
ze mam zamiar wymienic
plyte (platforma z AGP na cos z PCI-E) nie bawilem sie zbytnio w szukanie
ustawien aby pamieci poszly na 200Mhz.
W kazdym razie po ustawieniu czestotliwosci na 200Mhz i timingow na auto,
zwis i nawet nie przechodzi post.
Teraz po lekkim podkreceniu HTT na 260Mhz, pamieci chodz na 195Mhz, czyli
blisko do 200MHz.

Gdzies kiedys czytalem watek o pamieciach (dla A64 X2) i byly glosy ze
lepiej kupic 4x512 niz 2x1GB
bo moduly 1GB kiepsko sie kreca i latwiej robic overclock na modulach 512
MB. Moze procki X2 maja
lepszy kontroler pamieci niz zwykle A64.

Daniel