Re: Mhz vs Timingi

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 16:12:53 MET DST

Dnia Tue, 22 Aug 2006 15:45:29 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

> Pacz pan, a moj Venice ma :-).

mam 4 moduły 512MB z A64 Venice E3 i nie mam żadnych problemow z ich
ustawieniem na 200 MHz lub wyżej. Próbowałem na wielu płytach i tylko na
jednej ta konfiguracja działała niestabilnie - problem z biosem. Tak, tak -
wbrew temu co się niektórym wydaje na A64 bios również odgrywa sporą rolę
jeżeli chodzi o działanie pamieci.

> Zreszta poszukaj sobie na jakis forach,
> najlepiej
> zagranicznych. U mnie plyta ustawia pamiec automatycznie na 166MHz, na
> 200Mhz nie chce
> wstac.

bo masz zapewne źle ustawione timinhi/alphy. Tutaj nie ma jednoznacznej
odpowiedzi jak to wszystko pustawiać. Czasami płyta dobrze dobierze
parametry pracy, a czasami trzeba samemu kombinować przez wiele godzin.

> Ale pewnie jak bym sie bawil i przestawial timingi to by poszla na
> 200Mhz, nie chcialo mi sie wiec
> chodzi na 166Mhz.

no właśnie - czasami trzeba pokombinować.

> Co do command rate to nie znam przypadku aby A64 i 4 moduly DDR chcialy
> dzialac z 1T, nawet na Vienice.

a ja znam dwa - kiedys szukałem takich wyników na 200MHz. Pewnie jest ich
więcej.

> Daniel

pozdr

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam