Re: GeForce 4200 Ti chłodzenie

Autor: Michał <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 10:22:48 MET DST

Użytkownik "***EiNsTeIn***" <einet@@op.pl> napisał w wiadomości
news:ece9hj$8ug$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam all
>
> Czym zastąpić zestaw chłodzącty zamontowany oryginalnie na karcie.
> Wentylator już ostatnimi czasy torszeczkę hałasuje. Wiem, że chyba
najlepiej
> zmienić grafikę ale nie gram w gry i ta mi w zupełności wystarcza.
Chciałbym
> zastosować jakiś bezgośny system chłodzący z wyeliminowaniem wiatraka. Co
> polecacie??

Artic Silencer, taki wielki radiator na karte + wiatraczek pchający
powietrze w tunel - powietrze wywala z tyłu komputera. Nie jest to zestaw
bezgłośny ale jak masz inne kiepskie wentylatory to i tak nie będziesz go
słyszał.
http://www.allegro.pl/item120068654_arctic_cooling_vga_silencer_dhes_systemsilent_rev3.html

To tylko przykład, musisz dobraćtaki żeby na 4 TI pasował.