Re: jaki laptop kupić

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 09:01:47 MET DST

Dnia 22.08.2006 KaNo <fluor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
> BT,

> filtry po
>>

> Odnosnie ostatniej pozycji juz pare razy bylo na ten temat. To jest Lenovo,
> a nie IBM. IBM juz nie produkuje laptopow. Przez jakis czas bedzie jeszcze
> projektowl serie ThinkPad dla Lenovo. Czesc projektantow z IBMa przeszla do
> Lenovo i stad nowe serie Lenovo (np. N100) wykorzystuja elementy z
> ThinkPadow. Czy sa to dobre laptopy? Nie mam pojecia, moze wiecej powiedza
> ich uzytkownicy. Jest to jednak inny przedzial cenowy niz ThinkPady, nawet
> te produkowane teraz przez Lenovo.

Tak, ja to wiem że nie planuje zakupu Thinkpada tylko Lenovo :)
Trochę o tym wszystkim poczytałem :) powiedzmy że akurat tą kwestie mam
opanowaną. Coś jeszcze w tym przedziale cenowym i w wymaganiach znajde,
czy spenetrowałem rynek dokładnie? :)

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***