Re: Problem z USB

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 00:09:49 MET DST

"Jaku" napisał:

> Mam stareńką płytę Soltek 75KAV [...]
> Zaistalowałem kontroler USB 2.0 na PCI na chipsecie ALI.
> [...]
> W biosie mam poustawiane jak trzeba (USB na ENABLE).

To tylko tak na marginesie - to ustawienie w BIOS dotyczy tylko kontrolerów
USB na płycie i nie ma wpływu na kartę. No może oprócz tego, że zabiera cenne
przerwanie, ale to raczej nie w tym problem. Warto by sprawdzić napięcie na
stykach gniazd w karcie, czy jest tam stabilne 5V, ale ciężko podejść z
miernikiem żeby nie zrobić zwarcia. Te urządzenia 2.0 podłączasz do gniazd
wbudowanych w kartę? Czy w specyfikacji karty jest zaznaczone, że wymaga PCI
2.2 (Twoja płyta ma zdaje się PCI 2.1)?

JoteR